rodokmen

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Tue Apr 17 18:14:21 CEST 2001

   Zdravim,

ja som robil cosi take (hore bola najstarsia generacia a postupne sa na
linky vesali naslednici). Robil som to pomocou obycajneho LaTeXovskeho
prostredia picture s tym, ze osoby som daval zvacsa do tabularu a este do
\fbox-u. Pre urcite generacie som definoval spolocnu vysku, na ktorej som
to vesal. Teda ziadna automatika, mam tam okolo 200 ludi. (Mozno menej).

Kedze to je velke, pouzil som poster.tex a tlacit to budem asi na 4-5
stran A4.

    Pre zaujemcu mozem poslat (mozno ako odstrasujuci priklad). Podla mna
vsetko zalezi na tom, kolko tych ludi tam je.

             Jano Busa
           (busaj at tuke.sk)