Prakticka typografie

arnost arnost at cs.cas.cz
Tue Apr 17 11:03:29 CEST 2001

Dne Út, 17 dub 2001 jste napsal(a):

> Tuto knihu mam take.

> Prakticka typografie ma tech jazyku vice, ale mozna jen s ohledem na
> uvozovky.

> To jsem nezkoumal.

zda se, ze tech much bude mit zminena kniha vice. Aspon tak soudim dle recenze
na www.grafika.cz:

http://www.grafika.cz/art/sazba/pratypo.html

a nasledne emotivni diskuse.

Skoro mi to prijde jako dalsi promarnena prilezitost vydat v cestine dobrou
knihu o sazbe a typografii reflektujici soucasny technicky stav. (mozna by
uplne stacilo vydat Bringhurstuvo: The Elements of Typografy Style)

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky