Resume

Vaclav Honetschlager vena at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Apr 10 22:21:06 CEST 2001

> Pred tim druhym Resume dejte
> \renewcommand{\abstractname}{Resume}
> Nezapomente v resume tez prepnout vzory deleni, pripadne
> dalsi, jazykove zavisle veci jako \frenchspacing.

Dekuji, funguje to. Jeste bych mel maly dotaz: umistuje se resume na
zacatek nebo na konec? P. Rybicka uvadi, ze na konec, ale jednak mi to
prijde byt zvlastni (coz je zpusobeno tim, ze snad vsechny clanky, ktere
jsem cetl a ktere mely resume, ho mely na zacatku), jednak mi LaTeX stranku
s resume cisluje vzdy jako 1, tak ted nevim, jestli mi tim chce naznacit,
ze ma byt na zacatku, nebo naopak ze ma uvozovat zaverecnou cast...

S pozdravem
						V. Honetschlager