Slovensky spellchecker

Jana Chlebikova chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk
Tue Apr 10 12:08:37 CEST 2001

>    Dobry den,
>
> mohol by mi niekto poradit spellchecker pre slovencinu (pre TeXovske
> zdrojaky)?
>
> Pracujem vo Windows, najlepsie by bolo, ak by to fungovalo vo WinEdt, ale
> nie je to podmienka.

Slovnik pre slovencinu pod winedt  si je mozne stiahnut na adrese:

  http://www.edi.fmph.uniba.sk/archive/education/tex/slovak_dic.zip

(bez zaruky)

Upozornujem ale, ze sa jedna o studentsky projekt, teda zdaleka to nie je
dokonale. Pre zaciatok vsak lepsie ako nic, navyse Winedt ma dobry
mechanizmus pre vytvaranie slovnikov a ich spajanie.

Ak mi niekto posle vacsi vlastny slovnik, nie je to problem rozsirit.
Casom pridam i README:-(

Zdravi,

Jana Ch.

| Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
| Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University|            |
| Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
| Slovakia                                                            |
| tel.: +421-7-60 295 396       e-mail: chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk    |
| fax.: +421-7-65 424 826       http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~chlebikj|