Vektorove obrazky v LaTeXu aneb converze <cehokoli> do EPS

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Apr 2 16:57:16 CEST 2001

Dne 2. dubna 2001 v 16:16, Martin Bruchanov napsal(a):

> Dobry den,
>
> zajimal by me prakticky postup jakym pripravujete obrazek pro vlozeni
> do LaTeXu, nejde mi ted o zpusob samotneho vlozeni, ale spise jeho
> konverzi do nejakeho standardniho formatu...
>
> Zkousim totiz vkladat vektorove obrazky vytvorene v Corelu a
> vyexportovane do EPS, ale stale bezuspechu, narazim na problem
> s tim, ze takto vyexportovany obrazek neprecte linuxovy GhostView ani
> GIMP.
>
> V GV dostanu nasledujici chybu:
>
> Error: /undefined in L'?ÓC'
> Operand stack:

Podivejte se na vysledny kod EPS souboru.
Mel by zacinat nejak takto:

%!PS-Adobe-1.0 EPSF-1.2
%%BoundingBox: 0 0 132 167
%%Creator: Corel atd.
%%Title: jmeno souboru
%%CreationDate: 0
%%EndComments
/width 132 def
/height 167 def
je-li tam neco navic (zejmena na prvnim radku) smazte to a pak
zkuste vlozit.

P.S. Staci soubory exportovat (ex-porto = vy-nasim, _vy_exportovat
je zbytecne, sorry ;-))

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964