Varning!!!

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Apr 2 14:27:21 CEST 2001

On Mon, 2 Apr 2001, Ivo Peterka wrote:

> Dival jsem se na to. Je to ten samy virus, co predchozim pripade (ten
> "obrazek").
> Zapisuje do registry tytez klice a neco to dela s rundll.exe (zjisteno
> nastudovanim ve
> vieweru).Takze lidicky pozor pri stahovani, tady asi zapusobil cervik,
> ktery se
> prejmenovava.

Odpovim mozna neautoritativne -- pripomona mi to virus I-WORM/Magister,
ktery napada programy (exe) a screensavery, zapise nejaky zaznam do
registru, aby se spoustel, sam se modifikuje a rozesila na adresy, ktere
dokaze cist z adresaru pro Outlook, Outlook Express, MS Internet Mail a
Netscape. Zhruba po mesici se zacne projevovat tim, ze pri pokusu o
kliknuti na ikonu na plose s touto ikonou odjede. Po dalsi dobe pry smaze
cely disk a prepise CMOS.

Pisu to jen proto, ze se virus objevil v tomto listu a omlouvam se vsem,
kdo maji OS/2, linux a jine poradne systemy a viru tohoto typu se bat
nemusi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/