HELP - potrebuju zbesily styl v latexu...

Rezac David xrezac01 at stud.fee.vutbr.cz
Wed Apr 25 02:17:16 CEST 2001

Dobry den!

Kolega, ktereho se mi podarilo nalomit, aby na dok. k diplomce pouzil
latex, ma bohuzel zadan sileny styl, ktery to musi mit [popisu dale].
Mohl by mi nekde v optimalnim pripade napsat tech [snad par] radek, ktere
vse potrebne nastavi? [Prosim, ne odpovedi typu "viz TeX Book".]

Popis:
Na kazde A4 ma byt kolem dokola jednoduchy ramecek 2cm od okraju. Nahore
ma byt [uvnitr toho ramecku] navic hlavicka s logem skoly + nazev skoly +
cislo str.
asi takhle

+------+---------------------+----------+
| LOGO |       Nazec skoly   | page #   |
|      |       Tady taky     |          |
+------+---------------------+----------+
|                                       |
|          Tadyk uz je norm. text       |
|                                       |
|                                       |
|                                       |
|                                       |
+---------------------------------------+
(ta horni cara a ta nejlevejsi a nejpravejsi je soucasti vyse zmineneho
ramecku).

Uvnitr toho velkeho ramecku uz je vlastni text, 1cm vzdaleny od tech car
kolem dokola.

Chtelo by to jinak nejak zachovat styl "report" (a veci ktere jsou tam
def.), takze plain asi ne-e.

Mockrat diky za solidni odpovedi.

S pozdravem,
   David Rezac