MikTeX - dvips problem s fontem msbm10

Jakub Zlamal zlamal at ufi.fme.vutbr.cz
Tue Apr 24 08:59:31 CEST 2001

Dobry den,
  znovu se obracim do konference s problemem s dvipsem, nebot jsem
trosku pokrocil pri hledani zavady.

Mam tento jednoduchy zdrojovy kod TeXu:

\font\fa= msbm10
\fa ahoj
\bye

Kdyz ho prelozim a prozenu DVIPSem s jistym konfiguracnim souborem ve
kterem je uveden prepinac
    j0
tak preklad projde bez potizi a vysledny ps soubor je OK.

Pokud je v konfiguracnim souboru pouze
preklad DVIPSem (s parametrem -d260 kvuli trasovani fontu) skonci s
hlaskou
<texc.pro><texps.pro><special.pro>. <csr10.pfb> Base vector <ad.enc>.
 Encoding: not standard
 Debug: Char 49 '/one'
 <msbm10.pfb> First number not found
 ERROR in encoding vector in <msbm10.pfb>

Nemate nekdo tuseni proc se to deje a jestli je to chyba DVIPSu nebo
moje? Dival jsem se i do zdrojaku DVIPSu, ale nebylo mi prilis jasne
co se deje a moc jsem o tom nehloubal.

Samozrejme mohu pouzivat konfiguraci s j0 pokud nebude zbyti, ale rad
bych to rozlouskl.

Zdravi Jakub Zlamal