emline a DVIPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Apr 9 11:51:09 CEST 2001

Dobry den,

tak pred pol rokom tu jeden kolega stazoval na emline, ze body sa posuvaju a ze
niekedy je jeden koniec ciary tensi nez druhy. Na posuv sme poradili, ze
pozor na zanesene medzery a kazdy riadok treba ukoncit znakom %. Druha chyba je
vec vyrastrovania. No ale ked sa to prezene s DVIPS, tak by sa to uz nemalo
stat. Potom uz mozme obist aj ostatne obmedzenia. Napr.:
tex.exe prelozi okolo   800 emline
tex386.exe             6000 emline
htex386.exe           56000 emline

DVISCR viac nez 6000 neukaze, ale GHOSTVIEW mozno zvladne aj milion. Potom som
zostal prekvapeny, ze po 32000 tisic padol. Napadlo ma, ze to bude asi s tymi
poradovymi cislami jednotlivych emline. Pre DVIPS zrejme nemaju ziadny vyznam.
Tak som zabezpecil aby po 30000 zacal znova od 1.

Takze tych 56000 emline uz bohato staci napr. na vykreslenie plnofarebnej
izomapy, tak ze prechod z minima do maxima je uplne plnuly (farby posuvam po
tisicinach).  Takze aj toto sa da zvladnut s TeX-om, nemusim mat ani 30
tisicove programy, ktore to tiez zvladnu.

Mozno, ze tieto informacie niekomu zidu ak tiez bude chciet kreslit s emline.

Zdravi
Ladislav Bitto