PS to Paper

Ivo Peterka ifo at centrum.cz
Sun Apr 1 22:18:05 CEST 2001

Karel Krebs wrote:

> Podle navodu pana Aubrechta
> jsem si zavedl cslatex. Kompilace
> probehne vporadku jen v pripade ze
> nepouziji prikaz \uv{NECO}, tady mi
> cslatex vyhodi chybu(nezna tento prikaz).
> Uvedu svuj testovaci soubor

Jako prakticky prvni testovatel Petrova postupu jsem se
s necim podobnym setkal. Dulezite je nejdrive SMAZAT
czech.sty z babelu a pak teprve generovat cslatex.exe
a cslatex.fmt. I nahrani fmt na spravne misto je dulezite.
Po nahrani fmt na spravne misto dejte pro jistotu jeste jednou
refresh v options.
Jestli Vam nezabere ani toto, tak jeste mate dalsi moznost.
Tam, kde se z Petrova zipu rozbalil czech.sty nahrajte
czech.sty, slovak.sty, czhyphen.tex, skhyphen.tex czhyphen.ex
a skhyphen.ex z emtexovske verze cslatexu (Olsak). To mi zabralo
na jednom pocitaci. Ovsem bez techto kopii jsem na jinem
pocitaci rozchodil vse s orginalnimi soubory z Petrova postupu.
Cili chyba byla pravdepodone v postupu, nikoli v obsahu souboru.
Jestli jste se ale dival do czech.sty v cslatex, tak v tom muze byt
zakopany pes. Pochopitelne v czech.sty v babelu \uv neexistuje.

Ivo Peterka