triedenie

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Apr 9 17:35:22 CEST 2001

Pavel.Ondrejovic at fmph.uniba.sk píše:

> Dobry den,
>   pouzivam TexLife-5 a tex implicitne dodany s Red Hat-om.. (podla toho
> kde sedim). Pouzivam plain, pripadne amstex. Rad by som spravil register.
> Predpokladam, ze sa na triedenie pouziva nieco ine ako samotny tex.
> Svojho casu som zachytil, ze existuje nieco ako babel :-)....
> Moze mi niekto poslat nejaky jednoduchy priklad s navodom ako nieco take
> spravit ?
> vdaka
> Pavel Ondrejovic

To je nedorozumeni, babel je balik uzpusobujici latex narodnim
zvyklostem.
Na vytvoreni rejstriku slouzi program makeindex resp. ceska verze
csindex.
V latexu je vse pro jeho pouziti pripraveno, v plainu resp. amstexu si
musite vse vytvorit sam (prikazy pro praci s vnejsim souborem, pro
ukladani
do vnejsiho souboru podle syntaxe, ktere index rozumi, nacteni
zpracovaneho
rejstriku), coz neni uplne trivialni.

Zdravi
          Jaromir Kuben