longtable a caption ?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Sep 27 11:24:20 CEST 2000

Zdenek Jedlicka píše:

> Zdravim vsechny,
> pouzivam v LaTeXu balik longtable. Bohuzel se mi vsak nazev tabulky
> prilepi hned na tabulku bez jakekoliv mezery. Nastaveni
> \setlength{\abovecaptionskip}{30pt}
> pracuje spravne jen u obycejne tabulky, ne vsak u longtable.
> Dokazal by nekdo poradit ?
>
>                 Zdenek Jedlicka

Dobry den.
Kdyz se podivate do zdrojoveho kodu longtable.sty, zjistite ze prikaz
\caption je v tomto okoli predefinovan, proto se chova jinak. Protoze
kod je velmi slozity, doporucoval bych jako nejjednodussi reseni
do argumentu \caption pridat neviditelny ruler, neco jako
\rule{0mm}{10mm}, ktery to odsune. Misto 10mm si date, co potrebujete.
Zdravi
       Jaromir Kuben