Trosku off topic; obrazky

Martin Kucera bouchi at altar.cz
Thu Sep 21 14:34:56 CEST 2000

>   potreboval bych importovat nekolik (30) souboru .wmf (windows metafile,
> castecne vektorovy format) do TeXoveho souboru. Primo to asi pujde tezko,
> proto bych volil cestu konverze do .ps. Nemate nekdo nahodou tip na
> nejaky slusny shareware, freeware konvertor, ktery mi zachova vektorovost
> (kvuli velikosti souboru) obrazku

na shareware/freeware konvertor tip nemam, ale wmf se da otevrit v CorelDraw
(urcite ve verzi 7, nizsi jsem nezkousel) a bez problemu (doufam) exportovat
do EPS. Pokud nemas k dispozici verzi Corelu, ktera zvlada WMF, tak mi ty
soubory posli a ja je prekonvertuju, zas tak dlouho to snad trvat nebude (a
urcite
se to da zautomatizovat nejakym corelovskym skriptem, cili by to pak bezelo
samo, ale moc casu tech 30 snad nezabere ani pri rucni konverzi).

        Zdravi Martin Kucera