dvips a pcx; cesta pre eps subory

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Sep 15 14:17:33 CEST 2000

On Fri, 15 Sep 2000, Vladimir Michl wrote:

> Mozna se mylim, ale mam takovy dojem, ze dekomprese EPS obrazku
> je resena primo PS kodem, ktery je ulozen v EPS pred skomprimovanymi daty
> a tedy vystupni zarizeni nema zadnou potuchu o nejake kompresi. Jediny
> problem asi muze nastat, ze dekompresni rutina pouziva nejaky PS
> operator, ktery vystupni zarizeni nezna.

Level 1 kompresi neumi, ale samozrejme lze data nejak zkomprimovat jinym
programem a vytvorit PS makra, ktera si s tim poradi. Level 2 ma nekolik
algoritmu pro kompresi, da se pouzit treba /FlateDecode filter (komprese
ZIP), /LZWDecode filter (komprese LZW), /DCTDecode filter (komprese JPEG
pro barevne fotky), nekolik typu komprese CCITT apod. Uz jsem se setkal
s mnoha soubory, ktere mely kombinaci /ASCII85Decode filter /DCTDecode
filter a v GS se zobrazily spravne, zatimco HP LaserJet 4m zkrachoval na
nedostatek pameti.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/