Dva dotazy -- LaTeX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Sep 13 17:19:57 CEST 2000

On Wed, 13 Sep 2000, Vaclav Honetschlager wrote:

> Beda! Toto, dle mych pokusu, nelze pouzit pred prvni \bibitem -- a mne by
> se to zrovna hodilo!
>
> 					V.H.

Na to jsem zapomnel, urcite to hlasi missing \item nebo neco podobneho.
Pokud nepomuze vlozeni \bibitem[], pak bude nutno zmenit definici
prislusneho prostredi. To ovsem z hlavy nevymyslim, musel bych doma
nahlednout do chytrych knih a svych maker.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/