EPS obrazky

Zdenek Hatas matlas at prachy.cz
Mon Sep 25 14:27:58 CEST 2000

Na zacatek bych chtel podotknout, ze pracuji na linuxu, takze pokud me
odkazete na nejaky sw,
ktery bezi na MS Win, moc mi to nepomuze.

A ted ten problem:
Pouzivam makro graphicx pro vkladani obrazku do pdfcsplain.
Kdyz generuji pdf, vkladam fotografie ve formatu jpg, ale jelikoz dvi
driver v cstexu
neumi pouzivat tento format, poradil mi jeden clen tohoto listu,
abych vkladal v eps.

Zkusil jsem prekovertovat obrazek(fotku) do eps a vlozit do sveho tex
souboru.
Kdyz jsem si prohledl vysledek po generovani dvi souboru, nebyl jsem moc
spokojeny.
Obrazek se mi zda pomerne nekvalitni(je takovy zrnity).
Fotku jsem prevadel Gimpem.

Muze mi nekdo prosim poradit, jak prevest ten obrazek, aby vypadal
stejne jako ten jpg?
Vysledny pdf totiz ten obrazek nijak 'nezkresli' a rad bych dosahl
stejne kvality i v PS,
se kterym chci dale pracovat(rozlamat do a5 booklet).

Dalsi otazka: kdyz ponesu ps soubor do osvitky, musim k nemu jeste neco
pribalit?

Zdenek Hatas