Underfull \hbox a \inline

Petr Felzmann Felzmann at osu.cz
Wed Sep 20 14:57:32 CEST 2000

Dobry den,

mam takovy problem: v LaTeXu nacitam nekolik souboru *.ex. Jsou to
soubory vygenerovane MTx, coz je predprocesor MusiXTeXu. Soubor *.ex
vlastne obsahuje prikazy MusiXTeXu. Vsechno je v poradku do doby, kdy
zvysim pocet nacitanych souboru na 7 (zkousel jsem je i ruzne
prehazovat). Potom se mi po druhem pruchodu TeXem (az po zpracovani
programem musixflx) vypise tato hlaska:

(Prizri.ex bar 0
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 25--33

\hbox(94.59998+0.0)x241.0, glue set 225.51668 []

\inline=

Nevim, co po me tim \inline chce. Nejsou tam nejaka omezeni na podteceni
boxu? Da se z techto informaci neco odvodit?
Moc dekuji za radu.
                                    Petr Felzmann.