Dva dotazy -- LaTeX

Vaclav Honetschlager vena at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Sep 13 16:29:15 CEST 2000

Dobry den,

odpustte mirne pokrocilemu zacatecnikovi dva dotazy :-)

1) Co mam delat, kdyz mi tabulka presahuje pres pravy okraj textu?

tady je pravy okraj------>|
+-----------------------------------+
| polozka | nejaky dost dlouhy text |
+-----------------------------------+
 .....      ........

potreboval bych asi toto:

tady je pravy okraj------>|
+-----------------------+
| polozka | nejaky dost |
|         | dlouhy text |
+-----------------------+
 .....      ........

Lze to vubec udelat?

2) V diplomove praci potrebuji v seznamu literatury nejak oddelit pouzite
zdroje od literatury, kterou jsem nepouzil, ale odkazuji se na ni. Cili asi
takto:

Bibliography

Used resources:
[1]	...
[2]	...

Other references:
[3]	...
[4]	...

Jak to udelat nejlepe? Me pokusy vedly jen k castecnym uspechum a jeste
byly "spinave".

Dekuji za odpoved,
						V.H.

Vasek Honetschlager <vasek at square.cz>, http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~vena/
Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep.
"Whoa...I did a 'cp /vmlinuz >/dev/audio' and I think I heard God..."