literatura

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 31 13:06:11 CET 2000

"Ing. Jaroslav Antoš" píše:

> Dobry den
>
> mel bych dva skromne dotazy.
> 1. Pouzivam MIKTEX 1.2 a v prostredi "itemize" se mi v prvni urovni
> neukazuje "bullet", ale
>     dalsi urovne jsou bez problemu. Je chyba v nejakem makru nebo je to
> obecny problem MIKTEXu?
> 2. Tvorim literaturu pomoci "\begin{thebibliography}{99}", ale
> literatura se mi neobjevi v obsahu.
>     To se ostatne projevuje i pri pouziti makra "fancyheading"...

Doporucuji prejit na novejsi fancyhdr, je podstatne privetivejsi na
konfiguraci.

>     S tim souvisi jeste jeden dotaz. Lze nejak jednoduse potlacit nadpis
> u literatury?
>
>                                                 Velice dekuji a preji
> krasny den

Doporucuji vytahnout si z report.cls nebo co pouzivate definici okoli
thebibliography a modifikovat si ji dle potreby - napr. odstranit
nadpis,
doplnit prikaz pro obsah a pod. Upravenou verzi date do sveho dokumentu
jako \renewenvironment. Nemel by to byt problem, jde jen o zmeny v
zacatku,
vetsina zustava stejna (takze nevadi, ze tomu clovek nerozumi).
Zdravi
        Jaromir Kuben