Sablona smlouvy -- jmeno souboru a formatovane datum

Hans Ginzel hans at kolej.mff.cuni.cz
Fri Oct 27 13:27:02 CEST 2000

On Fri, Oct 27, 2000 at 02:24:18AM +0200, Matej Cepl wrote:

> snazim se znovu sestavit sablonu na smlouvu a to co potrebuji se
> mi docela dari (viz priloha). Problem, ktery mi zbyva neni
> prilis zasadni, ale vadi. Chtel bych mit v zapati dokumentu tyto
> informace:
>
> jmeno_souboru		str / celk_str		datum
>
> Problem spociva jednak v tom, ze naprosto nevim, kde sehnat
> jmeno souboru (bez cesty) a dale v tom, ze bych chtel radeji
> misto klasickeho standardniho a la \today datum ve formatu
> 25.10.2000, 23:15 .

   To jste mel rovnou napsat, ze je to v LaTeXu, mohl jsem si usetrit
praci s otviranim, rozbalovanim a prohlizenim souboru.

   Vite, co se ve skutecnosti vsechno deje, napisete-li ~\\ ?  Kolik
mezer se kam vlozi?

   Datum: \the\day.\,\the\month.\badbreak\,\the\year\space
kde
	%%% [TBN 191] Vhodna alternativa k definici \, z plainu
	\def\,{\ifmmode \mskip\thinmuskip \else \leavevmode\thinspace \fi}
	\def\badbreak{\penalty200}

 Cas lze ziskat v minutach od pulnoci pomoci \time:

{\count0=\time	\count1=\count0 \divide\count1 by60	% hodiny
	\count2=\count1 \multiple\count2 by-60
	\advance\count2 by\count0			% minuty
	\the\count1:\ifnum\count2<10 0\fi\the\count2 }

  Pocet stranek muzete jednoduse ziskat obdobnym algoritmem, jakym se
generuje obasah do pomocneho souboru a sazi dvojim behem TeXu.

  Ja jsem potreboval pocitat stranky mnoha nekolikastrankovych dokumentu
v jednom TeXovem jobu. Resil jsem to dvemi output routinami -- jedna
pocita a uklada stranky do boxuu, druha je shipoutuje. Inspiraci lze
najit v TeXbooku naruby od Petra Olsaka.

  Jak je to v LaTeXu nevim, mozna nejake "styly" exituji. Jestli ale
chcete rozumet jak funguji mate na weekend o starosti postarano.

	Hezky weekend preje
--
					Hans Ginzel

<>< Faculty of Mathematics and Physics, Charles University, Prague ><>