epstopdf

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 24 13:13:02 CEST 2000

stanislav.vrtak at st.sk píše:

> Ano. Mne to fungovalo, ked som vystupu z MetaPostu dal priponu .mps.
>
> Stano Vrtak

Dobry den.
Pdftex neumi obecne nacitat postscript, ale umi nacist vystup z
metapostu,
protoze jde o velmi jednoduchy postscript. Zarizuji to makra, ktera jsou
soucasti Contextu, konkretne supp-mis.tex a supp-pdf.tex. V LaTeX2e se
pouzije
balik graphics(x) s volbou pdftex a prikaz \includegraphics.

Ani pripony neni nutne menit. Balik graphics o typu obrazku rozhoduje
podle
pripony. Staci mu tedy rici, ze nezname pripone ma byt prirazen typ mps
(vystup
z metapostu), coz se ucini prikazem \DeclareGraphicsRule{*}{mps}{*}{}.

Zdravi
        Jaromir Kuben