editovani v Emacs

Viktor Ber viktor at cesnet.cz
Sat Oct 21 20:57:23 CEST 2000

Prinejmensim pro Linux existuje pro emacs balik auc-tex. Mel by byt na TeX
Live CD, popr. na CTANu. Po nainstalovani date do sveho ~/.emacs cosi
jako:

;; Use auc-tex
(require 'tex-site)

 (setq TeX-auto-save t)
     (setq TeX-parse-self t)
     (setq-default TeX-master nil)

;; Zapne zvýraznění syntaxe při specifických modech
;; Barevná syntaxe v maximální míře
(setq font-lock-maximum-decoration t)
;
(add-hook 'TeX-mode-hook `turn-on-font-lock)
(add-hook 'perl-mode-hook `turn-on-font-lock)
(add-hook 'c-mode-hook `turn-on-font-lock)

Mne to docela dobre funguje.

Viktor Ber