Tisk na stitky (strankovani tiskarny)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Oct 19 08:21:45 CEST 2000

Ak ma pamat neklame, (bolo to tak pred 6-7 rokmi) par krat som tlacil na
ihlickovej tlaciarni na celu stranu A3 (z EMTEXu, bez pouzitia PS).
Takze mozno by stacilo to dajak "ostrankovat bez ostrankovania".
TeX umoznuje velke rozmery. Na tri metre by sa Vam mozno zmestilo 30 kusov.

Zdravi
Ladislav Bitto