tex4ht

Jana Chlebikova chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk
Wed Oct 18 16:38:25 CEST 2000

> Dobry den,
>
> kolega si nainstaloval tex4ht, aby mohl vytvaret html soubory
> i s bitmapovymi obrazky, ktere vklada pdftexem. To pry funguje hezky.
> Ma vsak problemy s ceskymi znaky. Ty se pry mapuji pres jakesi *.htf
> soubory. Dal se zatim nedostal.
> Mate nekdo, prosim, nejakou zkusenost, abychom nevynalezali kolo?
>
> Diky
> Vit Zyka
>
> _________________________________
> | Vit Zyka, researcher, CVUT FEL|
> | Center for Machine Perception |
> |{zyka@|http://}cmp.felk.cvut.cz|
> [...]

Ak si stiahnete poslednu verziu od autora z

http://www.cis.ohio-state.edu/~gurari/TeX4ht/mn.html

mali by tam byt pridane aj htf subory pre cs-fonty.

Neviem vsak, ci autor zmenil filozofiu, ale vo verziach predtym pismena,
ktore robili prehliadacom problemy pri zadavani cez entity nahradzoval
obrazkami (napr. \v c), co samozrejme nie je moc elegantne.

Pomerne lahkou konfiguraciou htf subory sa daju pretransformovat,
aby davali vystup 1-1 pre 8-bitove znaky (robila som to pre TeX4live - manual a ak to budete
moc potrebovat, mozem prehrabat masinku:-)

Zdravi,

Jana Ch.

| Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
| Faculty of Mathematics and Physics, Comenius University             |
| Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
| Slovakia                                                            |
| tel.: +421-7-60 295 396       e-mail: chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk    |
|                               http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~chlebikj|