Tisk na stitky (strankovani tiskarny)

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Oct 18 15:33:58 CEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> Pokud tohle zajistite, tak uz nepotrebujete chodit pres dosemu. V redhatu
> se formfeed vypina v konfiguraci, je to parametr v souboru:
> more /var/spool/lpd/*/postscript.cfg
>
> PS_SEND_EOF=NO
>
> Nejsem si ale jisty, jestli neodstrankovavate uz v TeXu, pridavat FF neni
> v implicitni konfiguraci zvykem. Mozna byste si mohl napsat nejaky filtr,
> ktery by z .ps souboru FF vyndal.

Pokud jsem spravne pochopil puvodni dotaz, tak se pro tisk pouziva GS. Ten
vyrastruje PS a do tiskarny posila bitmapu + ridici prikazy. Ovladac
tiskarny v GS muze pridavat FF, samotne FF v PS souboru by nemelo vubec
vadit. Pokud FF posila jen lpd, pak pomuze rada zminena vyse.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/