Potize s obrazky z Corelu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Oct 4 13:53:34 CEST 2000

On Tue, 3 Oct 2000, Petr Sojka wrote:

> Tedy bud najit v Corelu zpusob jak obrazky ulozit aby byly
> korektni (mozna by stacilo vlozit nejaky postscriptovy prolog),
> anebo reklamovat chybu u Corelu.
>
> --ps

To je typicka vlastnost formatu AI. Zde se predpoklada, ze prolog doda
Adobe Illustrator (nebo jiny kompatibilni SW). Jak AI, tak Corel dovedou
ulozit obrazek jako EPS s prologem, dokonce Corel 8 automaticky uklada
vsechny vektorizovatelne objekty vektorove (napr. texty psane Type 1
fontem). Jiz mnohokrat jsem v TeXovych dokumentech pouzival obrazky, ktere
mi nekdo jiny udelal v AI nebo v Corelu, a nikdy s tim nebyly problemy
(ale tech voleb u EPS v Corelu je spousta, musi se zvolit ta spravna).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/