CSIndex -- doc?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Oct 4 08:22:28 CEST 2000

Michal Kvasnicka píše:

> Dobry den!
>
> Potreboval bych si precist dokumentaci k programu CSIndex. Bohuzel mi
> pri cteni
> prilozene dokumentace (csindex.doc) kolabuje xdvi i dvips  -- vypise mi
> chybu
>
>     xdvi.bin: unknown op-code 255, offset 27759

A je to vubec dvi soubor kdyz to ma priponu doc? Odkud jste to vzal?
Ta pripona je nezvykla.
Zkousel jste ftp.cstug.cz/pub/local/cstex/emtex/csindex.zip?
Po rozbaleni najdete v emtex\doc\csindex\csindex.dvi, ktery je bez
problemu zobrazitelny. Na str. 3 najdete pravidal razeni vcetne
prislusne normy.

Zdravi
        Jaromir Kuben