Potize s obrazky z Corelu

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Tue Oct 3 18:24:02 CEST 2000

Dobry den,
obdrzel jsem obrazky porizene programem Corel8, ktere
chci zalomit v TeXu. Bez ohledu na format (AI, EPS) a styl
(EPSF, GRAPHICS) se mi nepodarilo donutit po prevodu dvi do ps
donutit tiskarnu (HPLJ 6MP), aby prislusnou stranku s vlozenym
obrazkem vytiskla.

Prikladam oba soubory, ktere jsem zkousel a prosim nekoho o radu,
jak tyto soubory upravit, aby vse fungovalo. (LaTeX 2e, DOS).

Historicka poznamka: pred asi 2 lety jsem resil totez se soubory
verze asi 5, kde stacilo u formatu AI odstranit na konci retezec _E
(dobra rada prisla z teto konference). V souborech verze 8 uvedeny
retezec neni.

Diky za rady.

                                         Tomas Hala
Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Provozne ekonomicka fakulta,
Ustav informatiky, Zemedelska 5, CZ-613 00 Brno,  tel. ++420 5 4513 2053
http://www.mendelu.cz/~thala