\ifx a \csname

Karel Mokry jazyk at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue Nov 21 12:43:34 CET 2000

> Asi mate na mysli \expandafter\ifx\csname
> neco\endcsname\undefined...\fi,
> coz je standardni obrat. Doporucuji podivat se do Olsakova TBN.
> Tam je to podrobne vylozeno i s priklady.

Dekukji za odpoved, ale toto byla prvni vec, kterou jsem zkousel (konstrukci s \expandafter a TBN).
Dostal jsem Missing \endcsname inserted. Coz mne zmatlo a chybu jsem hledal zde.
Ale jak se prave divam, tak chybu mam o jinde a teprve tady se mi projevila.

Mimochodem, nevite co se je s archivem? Jiz delsi cas se na nej nemohu dostat -
pouzivam IE 5.0
Bud se mi zobrazi prazdna stranka, nebo se nedostanu na Search engine.
Je chyba na me strane, nebo je neco s archivem?

Karel Mokry

--
Nekdy je spolucestujici dulezitejsi nez cil cesty.
mokry at eastnet.cz