problemy s PS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 14 13:13:19 CET 2000

> zdravim,
>
> mam urobene obrazky v prostredi picture a potrebujem ich vlozit do textu
> (normalne ich vlozit nemozem, lebo su velke a LaTeX pri preklade hlasi
> pretecenie pamate). Vkladam ich ako .ps subory (pricom orezem okraje
> stranky). Potom to cele prelozim do .ps suboru.

predpokladam, ze pod "velkym" rozumiete vela prikazov. Aj keby sa to
podarilo prelozit s HUGETEX-om (htex386.exe) stroskotalo by to na DVISRC a
osatnych ovladacoch.

Ja som
ohladom toho svojho casu pisal aj E. Mattesovi. Odpovedal, ze tych okolo
6000 prikazov je maximum, konec. Ja roznymi programami generujem vela
obrazkov do prostredia \begin{picture}...\end{picture}. Tie velke jednoducho
rozkuskujem a potom ich vkladam do jedneho bodu. Pri terajsich rychlich
masinach uz to nie je casovy problem.

Zdravi
Ladislav Bitto