TeX na NT

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Nov 14 12:53:54 CET 2000

On 13 Nov 2000, at 19:54, Michal Kvasnicka wrote:

> Zkuste ten inzerovany TeXLive 5. Ja ho rozchodil na NT 4.? pred par
> dny.

Mozna by mohlo stacit upravit davkove soubory. Vsude, kde je,
tusim, znak & (ampersand), NT vyzaduji ^& (zobak amp.). Pokud si
to nepamatuji presne, v archivu konference to zcela jiste najdete.
Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163