matem. akcent - obloucek

David Ondřich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Mon Nov 13 15:54:59 CET 2000

-> AMS ma podporu pro velkou spoustu nejruznejsich matematickych symbolu.
-> Zapatral bych tedy v ams* balicich. Pokud pouzivate bezne slozite
-> matematicke vyrazy, stejne tyto baliky budete potrebovat.

Dival jsem se a nic jsem nenasel. Bohuzel. Mozna jsem spatne hledal, ale
vyzkousel jsem vsechna slova, ktera me napadla jako mozny nazev takoveho
akcentu (\overcap, \everb ap.), a nic. Take jsem se snazil procist vsechnu
dostupnou dokumentaci k AMS-*, ani tam jsem na nic takoveho nenarazil.

Napadlo me zkusit \uv{vykuchat} definici \breve{} amssty a pouzit ten
akcent otoceny o 180 st., jen me nenapada jak to udelat (na urovni TeXu,
ne PS) bez prekreslovani fontu. Ale mozna to jinak nepujde.

-> Zdenek Wagner

Dekuji za odpoved, mejte se, zdravi
                                                                     dond
--