Table of Authorities

Matej Cepl cepl at bigfoot.com
Mon Nov 13 01:55:27 CET 2000

Dne St, 08 lis 2000 Petr Sojka napsal(a):
>On Tue, Nov 07, 2000 at 11:40:40PM +0100, Matej Cepl wrote:
>Pekny den,

>Na jakem zaklade se to domnivate?
>
>http://ftp.cstug.cz/pub/CTAN/macros/latex/contrib/supported/camel/CATALOG
>obsahuje:
>
>Name: camel
>Problems-To: fb at soas.ac.uk
>Author: Frank G Bennett, Jr
>Version: 1.0r 1996/01/09

Hmm, je to nejake podezrele (mmch, podivejte se jeste jednou na datum). Chce to
jako podporu jeste package keyval a overword. Nejaky keyval mam v graphics
package, takze by snad bylo OK, ale overword nemam a nenalezl jsem ho ani na
CTANU (i kdyz v Catalogue je, ale /macros/latex/contrib/supported/overword je
jak na CSTUGu tak na Dane prazdny, resp. neexistuje). Nevite, co je overword
zac?

Matej