LaTeX pod Windoze

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Nov 9 11:39:30 CET 2000

Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Musim nainstalovat TeX s formatem LaTeX na cele katedre pod Windoze.
> TeX sice pouzivam uz dlouho, ale pouze pod Linuxem (a pred tim pod
> DOSem).
> S Windoze mam male (a spatne) zkusenosti. Muzete mi, prosim, nekdo
> poradit?
> Mam nasledujici otazky:
>
> 1) Jakou distribuci mam poridit? (CD TeXLive ze Zpravodaje se pry neda
>
> nainstalovat,
> MikTeX zase asi nema cestinu.)
>
> 2) Jak pocestit LaTeX? Jake kodovani cestiny zvolit (1250? jak?)? Pro
> [...]

1)
Pouzivam celkom uspesne NT4+ MikTeX + CSLaTeX + NTemacs. Instalacia bola
celkom bezproblemova, da sa dokonca urobit ako serverova. Odkazy k
navodom k pocestenie MikTeXu su na CSTUG.
alebo napr:
http://fyzika.fme.vutbr.cz/~zlamal/texins.htm
http://measure.feld.cvut.cz/usr/staff/smid/miktex/index.html

2)
cp1250 a program cstocs2.exe pre pripadne problemy so starsimi/inymi
kodovaniami.

M. Fikar