pdflatex

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Tue Nov 7 08:52:29 CET 2000

Dobreho dne

> pouzival jsem starsi verzi pdflatex bohuzel pod Win95 a nastaly mi
> problemy s importem *.PNG obrazku do PDF souboru. Stah jsem si novou
> verzi od Fabrice Popineau a tex nezna zadny prikaz pro PDF dokumeny.

u novejsi verze je prinitiv \pdfximage (estli mi pamet neklame), melo by to
byt v dokumentaci, taky se muzes koukonout na
http://www.korab.cz/pegas/pdftex.pdf tam je trochu sesumirovano jak se vec
vyvijela...

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude
nekdy az tydny...