pdflatex a eps

Martin Lebeda mlebeda at centrum.cz
Thu Nov 2 07:54:17 CET 2000

On 2 Nov 2000, at 1:40, Jaroslav Tuma wrote:

> Mohl by mi nekdo poradit jak zprovoznit pdflatex tak aby respektoval
> format eps. Hlasi mi Unknown graphics extension: .eps.

Nijak, pdflatex eps nepodporuje. Musíte jej zkonvertovat na pdf,
pokud chcete vkladat jako vektorovy, nebo na jpg, png nebo tiff,
pokud jej vkladate jako bitmapu.

Pouze pri eps z metapostu je snad nejaka moznost vlozit jej primo,
ale az po importech prislusnych maker viz. archiv.

Martin

 Konstrukcni dokonalosti neni dosazeno tehdy,
 kdyz uz neni co pridat, ale tehdy,
 kdyz uz nemuzete nic odebrat.
                     Antoine de Saint-Exupery
   ___