Rustina

Ing. Jaroslav Antoš antos2 at eryx.zcu.cz
Tue Nov 28 09:53:28 CET 2000

Mam problem s rustinou. Chci soucasne v LATeXu pouzivat jak cestinu,
tak i rustinu, ale nejak se nedari. Zkusil jsem to dvema zpusoby:

1. Pomoci fontu cyracc.def. To by bylo jednoduche - kdyz chci psat
azbukou, tak staci napsat \cyr a jede se. Ma to ale hacek. Z cyracc.def
se
mi podarilo vygenerovat jenom font velikosti 10, a i kdyz v textu napisu

\large, \bf, \em nebo cokoliv jineho, prepne se text do normalni
latinky.
Ze tam nejsou pravidla pro deleni slov, nad tim bych mavl rukou. Takze
jak
je videt, nelze s tim mnoho delat.

2. Stahl jsem si makra pro cyrLaTeX, pekne jsem si to nainstaloval a
docela to fungovalo. Ale opet hacek. Kdyz napisu do zahlavi
\usepackage{lcy}, v celem dokumentu se samozrejme preformatuje cestina
na
azbuku...

Nezna tedy nekdo nejakou schudnou cestu? Budu vdecen za jakoukoliv radu.