LaTeX pod Windoze - podekovani

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Sat Nov 11 23:39:52 CET 2000

Dobry den!

Chci podekovat vsem, kteri mi poradili a pomohli, zvlast panu Sojkovi,
ktery mi venoval CD TeXLive 5. Z neho jsem to cele (zda se) uspesne
nainstaloval.

M.K.

P.S. Pokud se budete jako ja snazit nainsalovat TeXLive 5 pod Windoze,
jedno upozorneni: instalacni program je naprosty idiot. Kdyz zaplni
veskery prostor na disku, misto aby vyhlasil chybu, ze neni dost mista
a chcipl, tvari se, ze se nic nedeje a s kamenou tvari pokracuje.
Samozrejme
nenainstaluje vsechno, takze vysledna distribuce pak nefunguje (nevytvori
se napr. formaty apod.). Aby to bylo jeste vice matouci, umisti si na
zacatku
na disk spoustu docasnych souboru, z nichz cast na konci smaze (ne
vsechno,
zda se mi), takze po ukonceni programu na disku misto zbyva. Snad aby
nepritel fintu neprokoukl. Na tuto zradu jsem prisel az na potreti
(instalaci).
Jako uzivatel primitivniho operacniho systemu, te tajici kry (Linux)
nejsem
na takove sofistiovane jednani od programu zvykly. :-(

Hodne stesti.

--
Economics is the only field in which two people can get a Nobel Prize
for saying exactly the opposite things.