TeX Live 4 CD-ROM

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Tue May 30 23:43:18 CEST 2000

On Mon, 29 May 2000, Vit Zyka;PhD student wrote:

> i ja mam spatnou zkusenost. Na podzim 1999 se Centrum strojoveho vnimani
> stalo kolektivnim clenem a zaplatilo prispevky za roky 1999 a 2000.
> Zpravodaj 1-2/99 prisel obratem, ovsem na 3/99 marne cekame. Na muj dotaz,
> viz
>
> Byla by skoda, aby ted, kdy se TeXove distribude stavaji stale dostupnejsi
> a snadneji ovladatelne i zacatecnikum, jsme nove uzivatele odrazovali
> neporadkem a nespolehlivosti.

CD TexLive-4 se rozesilalo se Zpravodajem 1-2/99 a bylo vazano na clenstvi
(a tedy uhrazeny clensky poplatek) za rok 1999. Ten, kdo se prihlasil (a
zaplatil) v roce 2000, na ne nema v zasade narok - dostane TexLive 5,
ktery se bude rozesilat letos. Protoze vsak vypada, ze aspon nektere z
info zasilek novym clenum se se nedostaly k adresatum, byla vcera
rozeslana zbyla CD TexLive-4 vsem potencionalne postizenym. Pokud bude
nekdo mit dalsi dotazy, slibuji, ze budu aposn  v dohledne
dobe odpovidat na secretary at cstug.cz pokud mozno on-line. Cela tato situce
mne mrzi a vsem nespokojenym se timto za vzniklou situaci omlouvam.

S Centrem je problem ten, ze je clenem az od roku 2000 (nikoli 1999),
a tudiz zacne normalne dostavat Zpravodaje za rok 2000.

Skluz ve vydavani Zpravodaju me taky mrzi, bude doufam probran na schuzi
vyboru.

s pozdravem
---
Ondrej Vacha