rozdil mezi CSTEX a Latex

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue May 30 13:26:17 CEST 2000

>Dobry den,
>      omlouvam se za obtezovani, ale mohl by mi nekdo par vetami
>vysvetlit rozdil mezi CSTEXem a tradicnim Latexem. Je to pro naseho
>americkeho kolegu, ktery texty porizena nasim CSTEXem neni schopen
>prekladat jeho Latexem a nevypada to, ze by to bylo jen implementaci
>cestiny.
>Diky a zdravi   Marcela

http://www.cstug.cz -> fulltextove prohledavatelny archiv tohoto
listu -> vhodna klicova slova: cslatex, babel, czech.sty

Zejmena Petr Olsak mel pomerne nedavno nekolik prispevku na toto
tema a v poslednim z nich jiz rezignoval na neustale vysvetlovani
rozdilnosti.

Snad je toto i FAQ (nevim jiste). Link na FAQ mozno nalezt tamtez.

Zdravi
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc          phone:+420-2-24352938, mobile:0604959716