TeX Live 4 CD-ROM

Zdenek Jedlicka zdenda_j at students.zcu.cz
Mon May 29 13:27:08 CEST 2000

On Fri, 26 May 2000, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Toto CD je neprodejne a smi se distribuovat pouze clenum TeXovych
> organizacich. Vsichni clenove CSTUGu jej dostavaji zdarma spolecne se
> Zpravodajem (tedy pouze za clensky prispevek). Letos bude TeX Live 5.
> Informace o sdruzeni vcetne prihlasky najdete na http://www.cstug.cz

Dobry den,

cestu k TeX Live 4 pres clenstvi v CSTUGu a clenstvi v CSTUGu vubec bych
podle svych zkusenosti nemohl doporucit. Chtel jsem se take stat clenem
tohoto sdruzeni a tak jsem jiz 26.1.2000 odeslal radne vyplneny formular a
zaplatil clensky prispevek. Do dnesniho dne jsem nedostal zadnou odpoved a
to ani po te, co jsem psal email primo na sekretariat CSTUGu.
  Jednoduchym vypoctem lze zjistit za jak dlouho byste mohl pozadovane CD
ocekavat ( a to jeste kdovi jestli :( ). Kdybych se to stalo jen mne,
jeste by to mozna slo omluvit a rict, ze se jedna pouze o nedorozumneni.
Bohuzel je nas vice. Ted to vidim jako vyhozene penize.
  Tedy snazte se TeX Live sehnat jinak.

                  S pozdravem
                                    Zdenek Jedlicka

PS:  CSTUG dela jiste spoustu prospesnych veci - prikladem je treba tato
konference, WWW se spoustou informaci, ale ... .