Ciernobiely Postscript

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon May 22 14:34:41 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Ing. Richard Balogh wrote:

> Dobry den,
>
> nedavno som potreboval nasvietit jeden ciernobiely obrazok
> a tak som si ho nachystal, vysledok pozrel v GhostView a kedze
> vyzeral OK, dal nasvietit. Bohuzial az potom som zistil, ze
> program nevygeneroval ciernu ako 100% ciernu, ale len akusi
> 90% sedu, co osvitka vyriesila rastrom. Peniaze su v kybli,
> ale ja by som rad vedel, ako takyto .ps previest na skutocne
> ciernobiely, t.j. a by tam neboli ziadne odtiene, ale naozaj
> len 0% alebo 100%.

PS operator 0 setgray udela 100% cernou, podobne operator image vytvari
100% cernou, kdyz mate jednobitovou hloubku. Pokud nevytvarite obrazek
primo v PS, ale exportujete jej z nejakeho jineho programu, pak se musite
prave v tom programu postarat, aby nepouzival sede tony. Zpusob provedeni
je v kazdem programu jiny. Vim, jak to zaridit v programech Embellish a
Gimp, jine neznam.

> Vopred dakujem za napad.
>
> Riso Balogh

Zdenek Wagner