Manual ke editoru Csed?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 22 14:05:51 CEST 2000

> Rad bych si precetl dokumentaci k editoru Csed. Existuje vubec?
> Nedavno me tento editor osklive vypekl -- zmenil mi kodovani cestiny
> z PC Latin2 na Pisvejcovo a vysledkem je 50 zkazenych listu papiru.
>
> Josef Svoboda

Samozrejme ze existuje. Je to soubor csed-tex.dvi - 56 stran dokumentace.
Najdete ho v ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/./local/cstex94/upgra-94/csed.zip.
Protoze je ale urcen jen pro cleny CSTUGu, je zaheslovan. Postup pro
vybaleni najdete v tomtez adresari v souboru decrypt.doc.
Pokud se do toho nedostanete, musite pozadat nekoho, kdo ma dokumentaci
vybalenou.

Mimochodem mne prekvapuje, jak Vam editor sam zmenil kodovani.
Na prekodovani je potreba ucinit nekoli kroku - stisknuti klaves.
Ze by se to nekomu podarilo nahodou a nevedomky, mne udivuje.
Nebude problem v necem jinem - slo o tisk texu nebo primo textu
z editoru? Ve druhem pripade by mohlo jit o nevhodne fonty.

Dokumentace je samozrejme k verzi csedu, kterou zakoupil CSTUG a je tedy
pouze pro cleny.
Ta ma jiste doplnky, aby se snadno editoval tex, ale umyslne ji chybi
tiskovy modul pro primy tisk z editoru. Ten je obsazen pouze v komercni
verzi. Rozdil je taky v pouziti slovniku pro korektury preklepu.
Kdo si ji koupil, urcite dostal i dokumentaci.

Zdravi
      Jaromir Kuben