Tucny sloupec

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 17 08:15:35 CEST 2000

Vaclav Honetschlager píše:

> Dobry vecer,
>
> mohl by mi, prosim, nekdo poradit, jak se v prostredi tabular vysazi cely
> jeden sloupec tucne, aniz bych musel psat prislusny prikaz ke kazde polozce
> v tom sloupci? Omlouvam se, pokud je to prilis zakladni dotaz, ale v LaTeXu
> pro zacatecniky jsem to nenasel....
>
> Dekuji,
>                                         Vaclav Honetschlager

Obdobny dotaz tu v posledni dobe nekolikrat byl, takze je mozne
to najit v archivu konference.

Pouzijte styl array, tj. \usepackage{array}. Ve specifikaci sloupce
pak lze pouzit napr. >{\bfseries}c. Takovy sloupec
bude tucny a centrovany.
Nebo si lze nadefinovat novy typ sloupce napr. prikazem
\newcolumntype{C}{>{\bfseries}c} a sloupec pak specifikovat jako C.
To vse a dalsi informace najdete v dokumentaci k baliku array, ktery
by mel byt standardni soucasti kazde instalace LaTeX2e.

Zdravi
       Jaromir Kuben