Obrazky PDF

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 15 16:40:40 CEST 2000

Vitacek Tomas píše:

> Dobry den.

> Ghostscriptu (ps2pdf) a potom tyto
> obrazky vkladat do TeXu, ale pak neslo na stranku kde byl tento obrazek nic
> jineho umistit, takze jsem mel text, pak
> stranku kde byl jenom obrazek a dalsi text az na dalsi strance.
>
> Nevite nekdo co s tim?

Dobry den.
Tipoval bych, ze je spatny bounding box. Tedy ze obrazek tvrdi, ze
zabira
vice mista, nez kolik je to doopravdy. Zkuste se na vysledny pdf soubor
podivat pomoci gsview (ve W* nebo OS/2) a v Options si zatrhnete, aby
se zobrazoval bounding box. Zrejme to bude cela stranka i s bilym
mistem.
A hned budete vedet, na cem jste. Mozna uz je chyba ve vstupnim ps
souboru.
V tom pripade by stacilo ho rucne opravit pred distilaci.

Pri nacitani ps/pdf souboru v latexu pomoci \includegraphics resp.
obecne
pomoci \epsf (ale to asi neumi nacist pdf)je mozne zadat korektni
bounding
box jako nepovinny parametr.

Zdravi
        Jaromir Kuben