Word97 -> LaTex

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri May 12 17:02:24 CEST 2000

On Wed, May 10, 2000 at 11:24:34PM +0200, Richard Korinek wrote:
> Omlouvam se, pokud tento dotaz uz nekdy zaznel, ale nenasel jsem archiv
> teto konference.

To je mrzute, nebot jste patrne jeste nezavital na stranky sdruzeni
uzivatelu TeXu CSTUG na www.cstug.cz .

> Nemate nekdo sady maker (nebo jiny zpusob) jak prekonvertovat styly we
> Wordu (+ prislusny letopocet) do latex markup? Neco v tomto stylu:
>
> Styl Nadpis1 -> \chapter{Styl Nadpis1} atd.
> potom ulozit jako prosty text a projet LaTeXem.
>
> Nasel jsem nejaka nemecka makra word2latex, ale ty budou jeste chtit
> pocestit pro cesky word a programovani neni moje silna stranka. A treba
> tabulky to neumi konvertovat vubec. Budu vdecny za vsechny tipy.

Tipem muze byt diplomova prace studenta FI MU Pavla Nygryna,
http://www.fi.muni.cz/~nygryn/w2t/.

Posledni verze mswordview (www.wvware.com) umi taktez
export do LaTeXu, a to z velmi siroke skaly verzi Wordu.

Prehled dalsich moznosti najdete v CSTUG FAQ
http://www.fi.muni.cz/cstug/csfaq/sectJ.html#Q-texlatex,
respektive pak odtamtud odkazovane strance
http://www.kfa-juelich.de/isr/1/texconv/texcnv.html

Urcite zadna z alternativ neni zcela dokonala,
nicmene neni treba znovunalezat kolo.

Pekny vikend

--ps