Word97 -> LaTex

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Thu May 11 19:05:32 CEST 2000

On Wed, 10 May 2000, Richard Korinek wrote:

> Nemate nekdo sady maker (nebo jiny zpusob) jak prekonvertovat styly we
> Wordu (+ prislusny letopocet) do latex markup? Neco v tomto stylu:
>
> Styl Nadpis1 -> \chapter{Styl Nadpis1} atd.
> potom ulozit jako prosty text a projet LaTeXem.
>
> Nasel jsem nejaka nemecka makra word2latex, ale ty budou jeste chtit
> pocestit pro cesky word a programovani neni moje silna stranka. A treba
> tabulky to neumi konvertovat vubec. Budu vdecny za vsechny tipy.

Dobry vecer,
to je obecne dost velky problem. Jeden z diplomantu, ktere mam to stesti
vest, resi prave tuto konverzi. Jakysi tvar jiz dal dohromady, mate-li
zajem, napiste mail primo jemu: snecek at mendelu.cz.

Pisu to do listu, aby mohli i pripadni jini zajemci tuto problematiku
konzultovat s autorem, pripadne jej povzbudit do dalsi prace.

Zdravim
J. Rybicka.