orezani toho co je vykresleno texem

sKIm xspace03 at fest.stud.fee.vutbr.cz
Tue May 9 11:39:29 CEST 2000

Hm To je dobre, to jsem nevedel - funguje to pro vsecko krome pstricks.
Na to uz jsem taky prisel.
V pstricks je makro pst-eps
to se vlozi a pred sekvenci pstricks se da \TeXtoEPS
a na konec se vlozi \endTeXtoEPS
Udela se dvi soubor a s nej pomoci dpips -E vysledny orezany soubor.

zdravim
mike

> potrebujete vyrobit .eps (encapsulated postscript) soubor misto .ps
> - to se provede pomoci dvips -E
> vice viz. man dvips
>
> co to je .eps se zhruba dozvite z
> http://ds.dial.pipex.com/quite/eps1.htm

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 at stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962942                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03