MetaPost write

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Thu May 18 10:04:15 CEST 2000

Dobry den!

Existuje nejaka moznost, aby MetaPost zapsal nejaky text do externiho
souboru (jineho nez log)? Jde mi o toto: kdyz generuju obrazky, nechci
je cilovat 1, 2, ..., ale dat jim logicka jmena. A chci, aby MetaPost
vytvoril
soubor jobname.tex, ktery vytvori souvislost mezi logickymi jmeny
obrazku a jejich (sekvencne generovanymi) cisly. V Metafontbooku jsem
zadne takove prikazy nenasel, ale snad to jde nejak udelat na low-level
urovni?

A pribuzna otazka: ma MetaPost neco jako `read' -- prikaz pro cteni
z externiho souboru po radcich?

S pozdravy
Michal Kvasnicka

--
Economics is the only field in which two people can get a Nobel Prize
for saying exactly the opposite things.