Obrazky z AutoCADu

Vladimir Michl NOSPAM-vmichl at cadstudio.cz
Fri May 5 13:39:33 CEST 2000

AutoCAD ma prikaz PSOUT (v ceske verzi PIŠPS), ktery vygeneruje PS soubor
(vcetne ruznach nastavenych premapovani a vyplni). Nebo muzete nastavit PS
tiskarnu a vykres vytisknout do souboru.

paluch at fria.fri.utc.sk wrote:

> Dobry den,
>
> poradi mi niekto, ako upravit obrazky vytvorene v AutoCADe, aby sa dali
> vkladat do TeXovskeho dokumentu? bm2font sa mi velmi nepaci, lebo ku kazdemu
> obrazku vznika novy font. Ked chcem takyto dokument s obrazkami niekomu
> poslat, musim mu dodat aj prislusne obrazkove fonty.
>
> Dakujem za radu.
>
> Stanislav Paluch
>
> P.S.: FAQ odpoved neobsahuje.

Vladimir Michl
CAD Studio s.r.o. - Autodesk Systems Center, HP Authorized Dealer
AutoCAD application development
vmichl at cadstudio.cz  http://www.cadstudio.cz
Tylova 17, 370 01 Ceske Budejovice, Czech Rep.
tel. +420-38-6352966  fax. +420-38-6352979  BBS +420-38-6352962